петак, 21. јануар 2011.

Umesto hvala (dragoj Ankici)

Pre par dana dobila sam prvu blog nagradu, koju iz nekih razloga ne mogu da kopiram...a stvarno mi je ulepsala dan(e)!!!! Da bih pokazala koliko mi  je drago i koliko mi je draga osoba koja mi je nagradu uručila (iako se ne poznajemo:)), smislila sam "payback".
Svima koji ovo citaju, želela bih da preporučim da virtuelno odšetaju do ovog bloga kuvar za početnike , gde jedna fina dama vrlo, vrlo detaljno, simpatično i nimalo pretenciozno objašnjava kako da napravite divna, ukusna jela. Skoro je objavila recept za jednu pogaču, koju sam morala da prokomentarišem i obećam da ću je probati. U to ime, odlučila sam da ispunim obećanje i da joj na taj način kažem "hvala" što mi je udelila nagradicu.
Ankice, :**

Za recept kliknite ovde




























2 коментара:

  1. Lozice,rasplakala si me,ali u onom najdivnijem smislu,kad su suze OK,ganuta sam,hvala ti!Pogača ti je odlična,rekla bih, lepša od moje!
    P.S.Ne znam kako ne može da se kopira nagrada.Možda može desni klik,pa kopiraj url adresu slike,pa promeni html na stranici posta...
    Hvala ti na ovoj pažnji i lepoti,još jednom!Ankica.

    ОдговориИзбриши
  2. Svrati na moj blog čekaju te slatke nagradice.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши