четвртак, 6. јануар 2011.

Piletina sa suvim brusnicama na kuskusu (Dok si ti spavao)

Sinoć, dok se kuvao pasulj za prebranac (toliko o romantičnom uvodu), i dok si ti spavao, iako je tek bilo vreme večere, shvatila sam da moram da se snađem kako znam i večeram all by myself, kako bi to već zakukala Celine Dion.


Skuvala sam kuskus.



















Moje pravilo za pripremu istog je: koliko grama kuskuksa, toliko mililitara vode.
U ovom samotnom slučaju, 50g kuskusa je pomešano sa kašikom ulja u jednoj posudi. Za to vreme, 50 ml vode sa malo soli se kuvalo na šporetu. Kada je voda prokuvala, pridodala sam joj kuskus, stišala vatru i kuvala 3 minuta, dok zrnca nisu gotovo sasvim upila vodu. Šerpicu sam sklonila sa ringle i viljuškom sam promešala njen sadržaj, ne bi li se sačuvala zrnasta struktura.

Šta je bilo dalje...?

Igrači u nastavku priče su:
  • pileći file
  • suve brusnice (oko 10 zrnaca po osobi..ili kako vam volja)
  • jogurt
  • cimet
  • med
  • malo senfa
  • par kapi limunovog/limetinog soka
  • maslinovo ulje
Meso sam nasekla na komadiće veličine zalogaja i marinirala ih u mešavini jogurta, kašičice cimeta, par kapi ulja i soka od limete, meda i senfa. Kao i obično, meso sa marinadom sam stavila u plastičnu kesu, pa sam ih izgnječila, da bi se marinada ravnomerno rasporedila. Ostavila sam da odstoji 15 minuta, mada mislim da bi bilo bolje da odstoji i duže, da bi meso bilo sočnije.
Sledi još prostiji deo: Meso sam ispekla na teflonskoj tavi. Čim je počelo da beli (3 minuta po početku pečenja), dodala sam mu brusnice. Pečeno meso sam posolila i prelila preko gotovog kuskusa. Ovako:


2 коментара:

  1. Obožavam kusk-kus kao i moji ukućani samo ga ja radim za doručak sa jednom jabukob, grožđicama, cimetom...jako fino!
    Ovaj tvoj recept mi je jako zanimljiv i probat ću ga i sama napraviti.
    Šaljem ti veliki pozdrav iz hladne Rijeke.

    Zondra Art

    ОдговориИзбриши