петак, 31. децембар 2010.

Saputnice aka FBI rukavice

Zvuči neozbiljno. Mislim, upoznati se s nekim i odmah zajedno otputovati. Ako ne neozbiljno, onda, u krajnjem slučaju hirovito. Ali, stvarno nisam mogla da odolim, a da ne povedem Lanu na put.
Hoćete da vidite fotografije?
Nemamo nijednu stereotipnu, ali imam onu na kojoj su moj pasoš i Lanini kolačići:



















I pre nego što sam počela s pisanjem bloga, videla sam da postoji igrica FBI rukavice, koju je započela mamajac, a u novembru, kada sam započela svoj blogerski život, desile su se dve stvari-1) morala sam na put 2) u prethodno pomenutoj igrici se istraživao blog la cusine creative blogerke Lane. Nije mi trebalo mnogo da otkrijem predivne integralne keksiće i da ih, samo bez čokolade, da bi se izbegla katastrofa u putnoj torbi, spremim i ponesem sa sobom.

Lanin recept: http://kuhinjica-mignone.blogspot.com/2009/11/integralni-keksici.html

Ostalo je još par minuta do Nove godine, a običaji kažu da se gosti moraju lepo dočekati. Ranije se to radilo tako što su se pred dragog gosta iznosili hleb i so.
























So je opravdano izostala sa slike, ali hleb, tj susam pogača je tako dobra, da se Nova godina sigurno neće uvrediti

Za recept za susam pogaču kliknite ovde

SREĆNA NOVA GODINA!

3 коментара:

  1. Sve najlepse u Novoj godini i moram reci da me je jako razveselio ovaj post!;)) Prvi put sam ovde na blogu ali mislim da cu od sada cesce tu navracati...pa jos su i keksici otputovali bez mene, hihhi!;))) Pogaca je isto fino uspela da sam morala da odlomim komadic...pssst, tamo sa desne strane, da se ne primeti puno!;)))

    ОдговориИзбриши
  2. Happy New Year ♥
    Moltissimi Auguri
    per uno splendido 2011

    ОдговориИзбриши
  3. Simpatičan post, a sve super!
    Lijepo se provedi na putu, a tebi i obitelji želim sve najbolje u Novoj! :)

    ОдговориИзбриши