недеља, 6. фебруар 2011.

Garam Masala Keks: Garam Masala Biscuits

Da mogu da putujem kroz vreme, volela bih da vidim brodove sa velikim jedrima kako pristaju noseći sa sobom skupoceni tovar-začine.
(htela sam da prokomentarišem kako danas, kada više ne mora da se ratuje i putuje zbog njih, začini kao da većini više nisu interesantni, ali sam odustala od filozofiranja. Dovoljno je onih koji će me odmeniti.)
Dakle, ja sam začinski entuzijasta. U svojim neretkim eksperimentima uživam, ustreptalo iščekujem rezultate, izađem iz kuhinje, pa se brzo vratim da ocenim kakvi se mirisi šire, da li obećavaju.
Mislim da ovakav recept ne postoji na internetu. Pregledala sam, dok mi se nije smučilo pretraživanje i mislim da nisam nikome ništa ukrala. Zanimalo me je kakvog će ukusa biti slatkiši sa garam masalom. Zaključak je da ova moja kombinacija jako podseća na medenjake, samo u tvrđoj, keksastoj varijanti. Tek kada pojedete keks, u kome mogu uživati i dijabetičari i poklonici zdravije ishrane, oseti se sasvim blago ljutkast ukus na nepcima.



















Garam Masala Keks

  • 2 šolje pirovog/speltinog brašna
  • 2 kašičice garam masale
  • 1/3 šolje fruktoze
  • 1 kašičica sode bikarbone
  • 1 jaje
  • 4 kašike pirinčanog slada
U jednoj posudi pomešati brašno, sodu bikarbonu, garam masalu i fruktozu. U drugoj posudi blago ulupati jaje (žicom), pa dodati pirinčani slad. Dodati jaje i slad mešavini suvih sastojaka i umesiti malo tvrđe testo. Testo zaviti u foliju i staviti u frižider na sat vremena. Testo izvaditi iz frižidera, ostaviti 10-ak minuta na sobnoj temperaturi, razviti i isecati oblike po želji. Peći u rerni zagrejanoj na 180 stepeni oko 8 minuta. Vreme pečenja zavisi od vaše rerne, zato je najbolje vrebati, da se ne desi da keks izgori ili se prepeče.























Garam Masala Biscuits

  • 2 cups spelt flour
  • 2 tsp garam masala
  • 1 tsp baking soda
  • 1/3 cup fructose
  • 1 egg
  • 4 tbsp rice malt
Mix flour, garam masala, baking soda and fructose in a bowl. In another bowl, slightly beat the egg and add rice malt. Add the mixture of egg and malt to flour and form a firm dough. Place it in the fridge for at least an hour. After taking out from the fridge, let rest for 10 minutes at room temperature, then roll out and form biscuits

1 коментар: