понедељак, 29. новембар 2010.

Antioxidant Lasagna

Ne vredi sada da pišem. Zato što se svađam. Sa mačorom. Jednim od dva koja imam. Da budem preciznija, svađali smo se, a sada se mirimo. Tako što on pokušava da mi sisa uvo. Grozno! Bar tako moj muž misli...
U svakom slučaju-uhvaćen je na delu! Krajičkom oka sam ga opazila kako se sprema da halapljivo pojede par preostalih zalogaja naše večere.
Mačor, iako deluje kao Garfield, zapravo je Poirot među mačkama i nije naseo na moju obmanu sa antioxidansima koji, iako pažljivo probrani, nisu uspeli da sakriju...miris kobasice. Pa, makar ona bila i od mangulice!
Ostaje pitanje, dakle, ko je uhvaćen na delu!?

Načisto razotkrivena, ukratko ću izložiti svoj opaki naum:

Potrebno vam je :
  • 250g shiitaki
  • 1 velika rujnica
  • par kolutića kobasice od mangulice (za koju se tvrdi da dovodi do povećanja nivoa dobrog holesterola, tj HDL-a, tek da obeshrabrim skeptične :) )
  • domaća pasata
  • par kapi maslinovog ulja

Potrebno je prodinstati sitno naseckane pečurke i kobasicu na malo maslinovog ulja, uz dodatak pasate, tek toliko da prekrije dno posude u kojoj spremate ovaj budući fil za lazanju.














Dok se fil dinsta, obarite oko 100g brokolija. Obarenog, stavite u multipraktik i uz dodatak 180 ml kefira, pretvorite u glatku smesu, koja će zameniti bešamel.
Biće vam potrebni i :
  • obareni listovi za lazanju, u mom slučaju od heljdinog brašna, nabavljeni u jednoj od prodavnica zdrave hrane
  • 50 ml sojine pavlake za kuvanje
U posudu sam prvo sipala malo pavlake za kuvanje, pa red listova, koje sam prelila brokoli sosom, a potom filom od pečuraka, i tako sam nizala dok nisam utrošila sastojke.



















Za kraj, poslednji list lazanje sam prelila sojinom pavlakom, skromnom količinom parmezana i origanom. Smesa je prebačena u nezagrejanu rernu, u kojoj je ostala 40 minuta na temperaturi od 180 stepeni.




 Ne volim uredne tanjire, te stoga:


















Recept šaljem Lusitaniji, a povodom igrice osmišljene od strane Snježane

Нема коментара:

Постави коментар